tiistai 16. lokakuuta 2012

-

Okei oon vähän unohtanu päivitellä tätä blogia mutta kun kaikki siitä huomauttaa nii pakko kai tätäkin on muistaa päivittää :D

Elikkä, en oo nyt kuluneen viikon aikana tehny mitään erikosta, pääasiassa koulussa ollu ja pyöriny ympäri mottolaa (tää on oikeasti isompi ku oletin, ostin täältä jopa farkut et tääl on vaatekauppojaki..). Koulussa kaikki sujuu ihan OK, mutta toisinaa siel on kyllä vähän tylsää kun en tajua kaikkea mitä ope puhuu (kun kyse on fysiikasta ni ien tajua YHTÄÄN MITÄÄN... hehe). Mutta sen oon huomannu että koulun jälkee kukaan ei tee oikeen mitään, kaikki vaan opiskelee tai nukkuu. Nää italiaanot on kunnon yö-eläjiä, aina iltasin mennään piazzalle (kaupungin keskusaukio) tai villaan (semmone puisto tuolla), ja se on ihan mukavaa mennä sinne vaikkei me siel koskaan mitään tehä, hengataan vaan :D

About viikko sitten mulla oli taas AFS meeting crispianos (mottolasta noin puol tuntia johonki suuntaa) ja siellä näkiin taas kaikki nää taranto local chapterin vaihtarit, muualla me ei oikee nähäkkää ku nois afs meetingeissä ku kaikki asuu eri paikois :(. Oon kyllä vähä suunnitellu et menisin Tarantoo käymää pian ku siel asuu yks tanskalaine Rasmus, ja massafraan ku siellä asuu saksalainen Hannah ja ne on mukavia:).

Ainii, viime lauantaina kävin Tarantossa perheen kans! mää tykkään tarantosta kauheesti, se on melkein iso kaupunki meren rannalla ja se on tosi nätti se satama alue :) harmi ku ei tullu kameraa mukaa nii en saanu yhtää kuvia sieltä. Mutta muute oon pysyny vaan mottolassa ku tässä on ollu aika kiire kokoajan. Ens lauantaina mulla on Basilicata/Puglia AFS-leiri ja se kestää vissiinki tiistaihi asti. ootan sitä tosi paljon ku näkee kaikki nää tän alueen vaihtarit taas. Se leiri on castellaneta marinassa (kattokaa googlesta, tosi nätti paikka!) ja se on iha mottolan lähel :).

Täällä oli eile ihan jäätävä myrsky, salamoi ja ukkosti ja sato vettä ihan yli paljon --> sähköt poikki 3 tunniksi, ja enköhä mää ollu just sillonku se myrsky alko nii keskustassa eli kastuin kokonaa, wuhuu.

Ja oon huomannu että ruotsin kieltä en muista enää melkei yhtää!! se kyl ärsyttää... toivottavasti se palautuu viel mielee, kumminki italiaa puhun nyt suunnilleen yhtä hyvi ku ruotsia puhuin suomes. Enkkuki mul on vähän huonontunu huomaan selvästi!! se ärsyttää, mut se kyl johtuu siitä et nää italiaanot puhuu yhtä hyvää enkkua ku mää 11 vuotiaana joten niille pitää sönkätä tosi huonoa enkkua et ne tajuaa... D:

Mun koulu

Näkymää koulun ikkunasta.. (ei oo tosiaan paras näkymä, mitä mottolast saa)

                                           wuhuu
                  Home-made pizza! nää kauhisteli sitä ku laitoon omaani ananasta. :D
 Tobii
 Country-housesta illalla 
 Mun host-veli (7v) piirsi mulle monsterin! :D
Täs on sitä myrskypilveä.. 

4 kommenttia:

  1. jjjeeeeeeeeee!!!!

    VastaaPoista
  2. ei italian pizaa voi laittaa ananasta ?Q!??!?!?:O:O:OO:O

    VastaaPoista
  3. miksei ne tykkää ananaksesta? :D -baari

    VastaaPoista
  4. rupes tekeen mieli pitsaaa! -lollo

    VastaaPoista